O mnie

Moje zdjęcie
*Magda *16 *Music, Fashion, Books and Travels

środa, 6 grudnia 2017

Jak odnaleźć własny styl

Co to właściwie znaczy, że ktoś ma swój własny styl? Przecież jednak większość osób chce swoim strojem zamanifestować przynależność do jakiejś grupy społecznej bądź też wykazać się znajomością najnowszych trendów w modzie. W związku z tym, taki sposób ubierania nie zawsze jest do końca „ich”. Bo – moim zdaniem – własny styl współgra z całą naszą osobowością i wyraża nas w jakiś sposób. Co tu dużo ukrywać – przez nasz wizerunek przekazujemy otoczeniu mnóstwo informacji o sobie. Na napotkanych osobach możemy tym, jak wyglądamy, wywrzeć dobre lub złe wrażenie. Sprawić, by nas polubiły bądź nie.

Wygląd ma znaczenie

Możesz powiedzieć, że ocenianie po wyglądzie jest krzywdzące i jest to po części prawda, ale przecież ów wygląd nie jest odrębną częścią nas, ale tworzy razem z naszym wnętrzem klarowną całość.  Może podkreślać to, jakim typem osobowości jesteśmy.

Jak wyrobić sobie własny styl?

Jeśli o mnie chodzi, to najpierw zastanawiałam się nad tym, co tak naprawdę mi się podoba i w czym będę się dobrze czuć. Inspirowałam się znajomymi osobami, których styl mi się podobał. Oglądałam zdjęcia na Instagramie, przeglądałam blogi modowe. Znalazłam sobie swoją własną ikonę stylu i próbowałam ją na początku naśladować. Po pewnym czasie nabrałam już pewności i umiałam sama tworzyć ciekawe zestawienia.
Moją sprawdzoną metodą jest też zapisywanie outfit’ów, które przypadły mi do gustu. W ten sposób mam gotową listę zestawień na przeróżne okazje. Odbiera mi to dużo stresu, nie muszę się za każdym razem denerwować, że kompletnie nie mam czego na siebie włożyć. A to jest chyba problem znany każdej dziewczynie.
Mój styl na razie często się zmienia, bo – chyba jak większość nastolatek – szukam w jakimś sensie siebie prawdziwej.
Zapraszam serdecznie na portal dla nastolatek z którym zaczęłam współpracę! 
http://pieknadziewczyna.pl/
Załączam zdjęcia z sesji jeszcze październikowej, jednak nie miałam okazji ich wcześniej opublikować ^^ Mam nadzieję, że post się spodobał :D


















14 komentarzy:

  1. fajnie ze znalazlam styl ale jestes jeszcze mloda i wszystko może się jeszcze zmienic

    http://www.emiblog.pl/2017/12/zrob-sobie-jogurt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że odnalazłaś siebie i własny styl! Ja nadal go szukam ;* Dziękuje za ten post! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie miałam problemów w odnalezieniu swojego stylu :)
    Fajniutka stylizacja, jeszcze w nieco jesiennym klimacie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalezienie stylu to nie tylko wyglądanie dobrze w danych rzeczach, ale przede wszystkim czucie się w nich bardzo dobrze. Sama nie mam określonego stylu, ale zawsze wybieram rzeczy, w których czuję się komfortowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w szkole mam taka jedna nauczycielkę która wieznie mówi mi żebym nie ubierała tego albo tego bo to „niestosowne” to jie ważne ze jestem w klasie maturalnej i ubieram ro co mi się podoba :p
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądre przemyślenia - a ty jak zwykle elegancka i bardzo dziewczęca! Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    2İ8MR

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą obserwację, komentarz i dobre słowo :) Motywujecie mnie do działania!