O mnie

Moje zdjęcie
*Magda *16 *Music, Fashion, Books and Travels

czwartek, 12 stycznia 2017

Jak dbam o cerę

Hej!
Dziś się chcę z Wami podzielić w jaki sposób dbam o swoją cerę. Zdecydowanie jestem ceromaniaczką. Nie mam, tak jak niektóre dziewczyny, obsesji na punkcie włosów, ale moja skóra twarzy musi być zawsze idealnie wypielęgnowana. Podstawą jest dogłębne oczyszczenie i nawilżenie. W sumie nigdy nie miałam jakiś większych niedoskonałości, ale moja cera często wygląda na szarą i zmęczoną, dlatego przede wszystkim muszę zadbać o jej rozjaśnienie i rozświetlenie. A to kosmetyki do pielęgnacji, których aktualnie używam. Plusem jest to, że wszystkie są raczej z niższej półki cenowej :). Nie wiem jak Wy, ale ja nie lubię wydawać fortuny na kosmetyki, zwłaszcza jeśli za ceną nie idzie jakość (a często tak się zdarza).

*Oczyszczenie:
Rano używam żelu do mycia z Ziai liście manuka, który jest super, zresztą jak cała seria. Dobrze oczyszcza pory i nawilża cerę, no i kocham jego zapach. Wieczorem po demakijażu myję twarz różanym olejkiem Bielendy. Jest to bardzo łagodny kosmetyk. Mimo że jest w formie olejku, wcale nie zostawia tłustej warstwy na skórze, wręcz przeciwnie. Po wyciśnięciu na dłoń zamienia się w delikatną piankę, która łagodzi podrażnienia i nadaje gładkość


*Peeling i maseczka:
Dwa razy w tygodniu moja skóra potrzebuje głębiej oczyszczającego kosmetyku jakim jest peeling. Mam dwa ulubione. Jeden kupiłam w rossmannie, ma obłędny zapach mango. Jest w kremowej postaci z drobinkami, ponadto można go też stosować jako maseczkę. Drugi to pasta do głębokiego oczyszczania z Ziai. Nie można jej jednak używać zbyt często, bo wtedy wysusza skórę. Oprócz tych dwóch uwielbiam koreańskie maseczki w płacie.



*Tonik i serum:
Po umyciu twarzy do gry wchodzi tonik i serum. Tonika aktualnie używam tego z liści manuka, ale nadaje się praktycznie każdy. Usuwa resztki żelu i nadaje skórze właściwe pH. Serum nie jest koniecznym krokiem pielęgnacji, jednak ja bardzo lubię je używać, gdyż jest bardziej skoncentrowane niż krem i daje naprawdę świetne efekty. Również kupiłam je w Rossmannie. Zapobiega powstawaniu niedoskonałości i zaczerwień oraz nawilża, a przy tym nie jest produktem testowanym na zwierzętach, co jest dla mnie bardzo ważne przy doborze kosmetyków.


*Krem:
Aktualnie używam trzech: na dzień AA albo nivea soft, a na noc ten z Ziai. AA jest najlepszy pod makijaż. Nie zostawia tłustej warstwy i ekspresowo się wchłania. Nivea soft kupiłam, gdyż szukałam jakiegoś kremu bardzo mocno nawilżającego na zimę. Stosuję go gdy muszę przez dłuższy czas przebywać w ogrzewanych pomieszczeniach. Nie jest on tak fajny jak ten z AA, słabo się wchłania i czasami zapycha. Krem z Ziai (zresztą jak cała seria) to zdecydowanie mój faworyt. Nakładam wieczorem grubą warstwę, a rano budzę się z mega gładką, odżywioną skórą. Poza tym fantastycznie wyrównuje koloryt.


*Make up:
Nienawidzę ciężkich podkładów czy mocno matujących pudrów, czuję się po nich jakby moja skóra została pokryta gipsem. Nie umiem też niestety konturować twarzy za pomocą bronzera i różu (a szkoda. Przydałoby się to mojej okrągłej twarzy.), także jedynymi kosmetykami których używam (do malowania twarzy, oko to już inna bajka) są: krem BB, rozświetlacz i lekki puder. Wcześniej jeszcze nakładam bazę, aktualnie mam z Perfecty. Jej największym plusem jest to, że rozjasnia cienie pod oczami. Kremów BB już przetestowałam sporo, m. in. z garniera, nivei, miss sporty, ale wszystkie oprócz tego z under twenty po pewnym czasie lądowały w koszu. Ten jest w miarę okay, najważniejsze, że ma dostępny kolor zbliżony do mojego odcienia skóry, co jest rzadkie, gdyż mam bardzo jasną skórę. Rozświetlacz - aktualnie używam tego z wibo. Uwiódł mnie wyglądem starych perfum, poza tym pachnie własnie jak perfumy i nie trzeba już żadnych innych używać! rozpylam niewielką ilość na twarzy przed nałożeniem kremu.


A jakie są Wasze rytuały dbania o urodę? Jak się malujecie na co dzień?

20 komentarzy:

  1. u mnie pielęgnacja wygląda podobnie, z tym, że kosmetyki nieco inne :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. obecnie też używam tonika z serii liście manuka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że bardzo zaciekawiła mnie ta multiwitamina do twarzy. Jestem jej bardzo ciekawa.
    Ciekawe produkty. Ten krem BB też doskonale znam i go uwielbiam.
    Polecam osobiście krem do twarzy Cetaphil, mają genialne produkty. Trochę drogie, ale warte swojej ceny.
    Pozdrawiam Świetny Wpis
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty Ziaji - są świetne - zapach, konsystencja i działanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam dostępu do Polskich produktów, bo mieszkam w Anglii. Natomiast Ziaję uwielbiam.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  6. Tę serię oczyszczającą z Ziaji bardzo lubię :) A teraz testuję krem i płyn micelarny z Bielendy z algami morskimi, na razie jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw bardzo dobry z wyjątkiem Ziaji, bo akurat ich kosmetyki są dla mnie niedobre.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziaja ma przyzwoite kosmetyki i w niezłej cenie. Dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  9. A moja cera się nie polubiła z ta serią liście manuka:/ Przy dłuższym stosowaniu bardzo wysuszył i długo doprowadzałam swoje suche skórki do ładu. Tak więc u mnie się niestety nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  10. A moja cera się nie polubiła z ta serią liście manuka:/ Przy dłuższym stosowaniu bardzo wysuszył i długo doprowadzałam swoje suche skórki do ładu. Tak więc u mnie się niestety nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pielęgnacja jest troche okrojona, ale tez sie sprawdza!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresowałaś mnie tą pianką do demakijażu od Bielendy :D
    Ciekawy post, lubię czytać wpisy o pielęgnacji ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię produkty z Ziaji liście manuka, też są w mojej pielęgnacji :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. o, miałam te produkty z ziajki, są genialne, zwłaszcza ta pasta, która głęboko oczyszcza! Muszę ją znowu kupić, bo niestety poszła jak woda :D
    Również obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te produkty i większości z nich sama używam :D Świetny post, fajnie wszystko opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Baardzo polecamy produkty Ziaja :) same używamy i jesteśmy mega zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkty z Ziaja są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ziaja... Sporo słyszałam o produktach z tej firmy i są bardzo polecane. Musze w końcu w jakieś zainwestować :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Większość z tych produktów miałam i też się całkiem fajnie u mnie sprawdzały :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Większość z tych produktów mam, a Ziaję bardzo sobie cenię. Ostatnio też pisałam o tej paście :) Zainteresował mnie ten lekki krem z perfecty :) Pozdrawiam cieplutko :* charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą obserwację, komentarz i dobre słowo :) Motywujecie mnie do działania!