O mnie

Moje zdjęcie
*Magda *16 *Music, Fashion, Books and Travels

niedziela, 26 lutego 2017

Come back level 2

Witajcie kochani!
Wybaczcie mi moją dość długą nieobecność. Myślałam, że w czasie ferii nadrobię zaległości, ale nic z tego nie wyszło. Przez dwa tygodnie prawie nie ruszałam się z domu o nadrobiłam zaległości czytelnicze (o tym w następnym poście). Byłam też na Dniach Skupienia u Franciszkanów w Chorzowie. A Wy co robiliście ciekawego w czasie ferii? (piszę "robiliście", bo ostatnio dowiedziałam się, że mojego bloga czyta też kilku facetów :)). Parę miesięcy temu pisałam, że udało mi się w końcu zmobilizować i zaczęłam wszystko ogarniać - nawet matematykę. Niestety to już minęło. Nie robię obecnie nic. Miałam sporo ambitnych planów, niestety nie udało mi się ich zrealizować. Zaskoczyło mnie ostatnio to, że stałam się naprawdę lubiana i rozchwytywana. Większość mojego życia byłam raczej sama i mi to jakoś nie przeszkadzało. Miałam czas na muzykę, książki i rysowanie. Miałam znajomych, ale nigdy bliższych przyjaciół i gdybym chciała się komuś zwierzyć, nie miałabym komu. Pewnie wiązało się to też z tym, że niezbyt lubiłam siebie. Więc w jaki sposób inne osoby miałyby mnie polubić? Jakiś czas temu poznałam jednak dwoje fantastycznych ludzi z którymi mogę porozmawiać o wszystkim. Nigdy jeszcze nie byłam z nikim tak blisko! Nadal potrzebuję trochę czasu dla siebie, ale wiem, że zawsze mam się do kogo zwrócić w razie potrzeby. To w sumie tyle o mnie :). Piszcie co u Was, bardzo chętnie poczytam!








33 komentarze:

  1. ładne zdjęcia :) bardzo podobają mi się Twoje buty :) a co do przyjaciół- warto mieć kogoś bliskiego, komu możemy zaufać i czasem się zwierzyć ;) dobrze, że trafiłaś na takie osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ferie byłam w Szklarskiej Porębie :) zjeżdżałam na nartach, były super warunki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super outfit!
    zapraszam
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, ja w ferie byłam w Zakopanem, było cudownie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jako studentka niestety za bardzo nie miałam ferii :( Co do znajomych/przyjaciół, cieszę się, że ktoś w Twoim życiu się pojawił, jednak ja uważam, że trzeba mieć dystans do każdej znajomosci, sama w liceum miałam grono bliskich osob które z dnia na dzien okazało się że robią mi za plecami od dawna :( Życzę byś nigdy takich nie spotkała! Pozdrawiam

    https://bibelota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez nie raz mam dużo ambitnych planów, które niestety nie są przeze mnie realizowane no ale :D Ferii niestety nie miałam i już raczej nie będę mieć ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Farbowałaś włosy?! Bo kolor wygląda ciekawie ;D
    Super zdjęcia :)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są rude refleksy nałożone na mój blond ;)

      Usuń
  8. Ja w ferie zrobiłam sobie całą masę postów i teraz mam chwilę ;)
    Superowe zdjęcia ;)
    Zachęcam do zestawienia po sobie śladu w postaci komentarza i obserwacji
    ONLY DREAMS - klik ♥
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne włoski ;D

    grlfshion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze jest mieć wokół siebie zaufanych ludzi :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że zbliżyłaś się do dwóch innych osób :) Świetne buty :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great look

    Follow for follow?
    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  14. What a cute outfit! I really like the coat!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Przejrzałem kawałek bloga :D
    U mnie mało się działo :) Może to i lepiej ;D
    Fajnie, że znalazłaś sobie kogoś z kim możesz być blisko, bo to jest bardzo ważne :)
    Obserwuję i czekam na posty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja:)
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś, piękna stylizacja, powodzenia dalej!
    Obserwuję ! :)
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post !! pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów ;) oraz zapraszam do mnie http://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kolorek włosów :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację poznania znajomych, obyś nie przejechała się na nich, uważaj na nich mimo wszystko. Powiem ci że lepiej mieć dwoje albo nawet wcale niż gromadkę ale ni żadne wierne nie jest. Powodzenia w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia i mega kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tak samo teraz odkąd jestem w liceum :D Kiedyś w weekendy multum czasu na pasje i nic nie robienie, a teraz jak nie wyjścia z chłopakiem to przyjaciółmi, więc się Tobie nie dziwie ciężko wszystko połączyć.

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. to dobrze, że teraz kogoś masz, mimo wszystko nie zdradzaj za dużo, najpierw ich lepiej poznaj, życzę powodzenia, super zdjęcia i blog:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję nawiązania nowych znajomości! Osobiście uwielbiam być wśród ludzi, nigdy sama. Jesteś śliczna i masz bardzo fajny kolor włosów! Super zdjęcia. :)

    http://shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twój strój wygląda cool.The górę wykazał, że jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą obserwację, komentarz i dobre słowo :) Motywujecie mnie do działania!