O mnie

Moje zdjęcie
*Magda *16 *Music, Fashion, Books and Travels

niedziela, 9 lipca 2017

Moje cele wakacyjne

Witajcie po jakże długiej przerwie!
Zbierałam się do tego wpisu już od początku wakacji. Potrzebowałam jednak "naładowania baterii". Przez te dwa tygodnie czytałam książki na tarasie, chodziłam na długie, samotne wędrówki i rozkoszowałam się ciszą mojego pokoju. Wcześniej miałam niezły maraton, ale tylko i wyłącznie z mojej własnej winy. Mój fatalny perfekcjonizm dobrał się do głosu i nie pozwalał mi normalnie funkcjonować. Zawsze trochę podziwiałam ludzi, którzy umieją zrobić coś "na odwal". Ja odkąd pamiętam starałam się być najlepsza w każdej dziedzinie za jaką się brałam. Odnosi się do zwłaszcza do szkoły. W tym roku mogłam trochę wrzucić na luz, w końcu oceny z liceum na nic w życiu mi się nie przydadzą. Mimo to starałam się jak mogłam, wyłączając fizykę. Do tego przedmiotu nie miałam kompletnie sił ani serca, cieszę się, że moja przygoda z nią już zakończona. Oprócz nauki w tym roku doszły mi egzaminy z pianina, na których mi zależało jeszcze bardziej. Z tego końcoworocznego nie jestem do końca zadowolona, ale naprawdę mi było bardzo ciężko wszystko połączyć. Dwa tygodnie wakacji minęły, pora zacząć realizację moich celów. Nie chcę, by ten czas tak zupełnie przeciekł mi przez palce. Mam też trochę dość ludzi na ten moment, po tym jakże intensywnym pod względem życia towarzyskiego roku. Skupię się na rozwijaniu moich dwóch najbliższych przyjaźni, a tak to nie planuję jakiś większych spotkań ze znajomymi. No dobra... Pora napisać co należy do tych moich "celów wakacyjnych":
1. Codziennie grać na pianinie co najmniej 3 godziny
2. Wprowadzić do mojego życia nieco więcej ruchu, myślałam nad kursem tańca towarzyskiego
3. Codziennie nauczyć się kilku nowych angielskich i włoskich słówek; moje słownictwo jest bardzo ubogie
4. Odwiedzić 5 nowych, ciekawych miejsc w Polsce
5. Zacząć przygodę z urbexem
6. Zobaczyć wschód słońca nad morzem
7. Dużo się uśmiechać, nawet bez powodu
8. Nadrobić wiszące nade mną zaległości czytelnicze i filmowe
9. Wrócić do zwyczaju cotygodniowego pisania notki na blogu
10. Wykorzystywać każdy dzień najlepiej jak się da i codziennie spróbować czegoś nowego
Realizację celów zaczynam od jutra. Pod koniec wakacji zdam Wam relację jak mi się to udało :p Trzymajcie kciuki! Poniżej prezentuję zdjęcia z ostatniej sesji w Goczałkowicach.


















27 komentarzy:

  1. doskonale Cię rozumiem :) ja też nie potrafię zrobić czegoś na tzw. "odwal" ;) czasem jest to uciążliwe ;) życzę Ci aby udało Ci się zrealizować wszystkie cele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wszystko robie do konca. Stawiam sobie cele, wlasnie na blogu zrobilam swoja liste rzeczy do zrobienia na wakacje aby nie zlecialy na nic nierobieniu. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze twoje włosy są cudne <3 Po drugie cele w życiu są ważne, warto wyznaczać te mniejsze, które da się szybciej osiągnąć i nie zniechęcą nas bo szybko zobaczymy efekty.
    Trzymam kciuki za twoje postanowienia <3
    http://bykatherina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przybijam mentalna piątkę za brak serca do fizyki :D
    Gra na pianinie <3 nigdy nie mogę się zabrać a kocham ten instrument!
    Również mam postanowienie o nauce słówek tylko ze z języka włoskiego i francuskiego :)
    Życzę powodzenia w realizacji celów. Pozdrawiam!
    http://rose-mary-rozkminia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dla ścisłości, fizyka i tego typu dziedziny nie polegają na "posiadaniu serca" ale na posiadaniu mózgu, pozdrawiam.

      Usuń
  5. Cudowny wpis, jak i włosy *.* Mam dokładnie tak jak ty, życzę powodzenia w spełnianiu celów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze warto mieć taką listę, więc wakacje na pewno nie będą nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna lista! Też sobie wymyśliłam cele m.in codziennie poranne ćwiczenia oraz regularne pisanie postów, bo na to w roku szkolnym nigdy nie ma czasu :D Powodzenia!


    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajne i ciekawe cele ;) Sama mam taką listę i staram się aby wszystko z niej było zrobione ! Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia Magda ;*

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/sunday-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w wakacyjnych planach! Masz prześliczne włosy i uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne cele! Życzę Ci, żeby udało się je wszystkie wykonać! Szczególnie podoba mi się to zadanie z nadrabianiem książek i filmów :D

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super cele! Bardzo podobne do moich :) Życzę powodzenia w ich realizacji.
    Śliczne zdjęcia ♥

    Obserwuję i zapraszam serdecznie do siebie!
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite cele! Zdjęcia mega! Zapraszam do siebie http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne cele, życzę ci, abyś wszystko zrealizowała! Niektóre z nich też ja mogłabym dać sobie na cel, ale ja nie mam motywacji. Śliczne zdjęcia!

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ambitne plany! W szczególności gra na pianinie która będzie pochłaniać ci sporo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne zdjęcia,tez myslalam nad kursem tanca!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, ze masz cele na ten czas. Obserwuje i pozdrawiam :)
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sesja zdjęciowa!
    Ja też mam zamiar więcej ćwiczyć, uczyć się angielskiego i nadrobić zaległości czytelnicze i filmowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna zdjęcia ^^ trzymam kciuki, aby udało Ci się spełnić każdy punkt :D pozdrawiam i zapraszam :D
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #102
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne cele, warto je sobie stawiać. Ostatnio założyłam sobie dziennik. Super motywacja!
    Pozdrawiam serdecznie.
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nie przykładałam się do tego przedmiotu. Nigdy mnie nie interesował. Świetne plany i super zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pianino, ekstra!
    Mam nadzieję, że wszystkie plany zrealizujesz!
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Woow ambitne cele szczególnie to z tym pianinem ! Ja mam podobne jeżeli chodzi o bloga i czytanie oraz angielski. Wiem co to znaczy perfekcjonizm -_- podobno od tego się umiera :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą obserwację, komentarz i dobre słowo :) Motywujecie mnie do działania!